Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 04:45 - Пътешествие в света на свръхестественото
Автор: morningstar1 Категория: Други   
Прочетен: 1289 Коментари: 0 Гласове:
3




Това е заглавието на една книга която ми попадна преди време. Признавам си, книгата ме впечатли дълбоко. Затова бих искала да споделя с вас различни пасажи от нея.

Книгата е автобиографична.
Авторът е млад мъж, роден в Канада в семейство на 8 деца през 1925 година. Семейството му е католическо, но той намразва Бог и религията още като дете, главно заради ученията на католическата църква за ада и вечния огън в който горят грешниците. В последствие става пълен атеист.

През Втората световна война служи в канадския търговски флот за около 2 год. и половина.
След войната се установява в Монреал, където успява и да си намери работа.

Скоро след това се появява негов приятел от флота, Роланд, който му споделя интересни неща.



"Една от темите, за която приятелят ми Роланд говори с голям
ентусиазъм, бе новият му интерес към свръхестественото. Разказа
ми как за негово щастие се бил запознал с група хора, членове на
общество, което контактувало с мъртвите. Спиритическият медиум
направил така, че той да разговаря с баща си, починал още когато
Роланд бил само 10-годишен. Духът на неговия баща му дал много
ценни съвети за бъдещето.

Може би медиумът ще направи възможно да говориш с духа
на майка си. Ще ти е много приятно, нали?

Ентусиазмът му някак се попари, когато разбра, че съм дотолкова
шокиран, щото не мога да отговоря. След няколко секунди
мълчание той продължи:

Не те е страх да говориш с душата на твоята починала майка,
нали?

Някак си успях да кажа, че няма да ме е страх, но ми трябваше
малко време да осмисля това, тъй като никога не бях мислил за
подобни неща.


Скоро след това двамата приятели отиват на спиритически сеанс. Запознават се с мъж на име Джордж, музикант жънещ големи успехи. Запитан за тай ната на успеха му, той отговаря:

Разбирате ли, в продължение на години изглеждаше, че съм
голям неудачник в организирането и поддържането на моя джазов
оркестър. А след това бях достатъчно късметлия, за да се запозная с
демонското богослужение. И чрез тази велика сила постигнах всичко,
което винаги съм желал. Разбира се, трябваше да се запозная
с някои ритуали, които беше нужно да извърша, преди духовете да
започнат да действат в моя полза.

Лицето му светна от голяма усмивка.

От този ден нататък за мен и за оркестъра ми дойде незабавен
успех. Признанието дойде буквално за една нощ. Без каквото
и да било усилие от наша страна ние бяхме открити (макар че сме
си били там през цялото време) и бяхме обявени за един от най - страхотните
джазови оркестри в нашата област. Медиите някак
си изведнъж се оказаха възхитени от нас. Станахме хитът на деня.

Смели хора сте наистина! ухили се Джордж. И сте направили
много за нашата страна. Сега и аз ще направя нещо велико за вас.
Ще уредя да посетите нашето следващо събиране за поклонение
пред духовете.



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: morningstar1
Категория: Други
Прочетен: 161661
Постинги: 78
Коментари: 156
Гласове: 602
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930