Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2011 00:36 - Въпроси и отговори - 2
Автор: morningstar1 Категория: Други   
Прочетен: 1176 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 01.06.2011 04:50




1. Кой е Той?



image



Откровение 22:13
Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят.

Йоан 1:1 
В началото бе Словото; и Словото беше у Бога; и Словото бе Бог.

Йоан 14:6
Исус му казва: Аз съм Пътят, и Истината, и Животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.

Еремия 51:15
Той е, Който направи земята със силата Си,
Утвърди света с мъдростта Си,
И разпростря небето с разума Си.


image


Исая 42:5
Така казва Бог,
Господ, Който е направил небето и го е разпрострял,
Който е разстлал земята с произведенията й,
Който
дава дишане на людете, които са на нея,
И дух на тия, които ходят по нея:


Исая 45:12
Аз създадох земята, и сътворих човека на нея;
Аз, да! Моите ръце разпростряха небето,
Аз дадох заповеди на цялото му множество.


Псалми 91:1
Който живее под покрива на Всевишния,
Той ще пребъдва под сянката на
Всемогъщия.

Филипяни 2:7
но се отказа от всичко, като взе на Себе Си образ на слуга и стана подобен на човеците;

Исая 53:7 Той беше угнетяван, но смири Себе Си,
И не отвори устата Си;
Както агне водено на клане,
И както овца, която пред стригачите си не издава глас,
Така Той не отвори устата Си.



image


Исая 47:4
Името на нашия Изкупител е Господ на Силите.
Светият Израилев.


Исая 33:22
Защото Господ е наш Съдия,
Господ е наш законодател,
Господ е наш цар, Той ще ни спаси.


Откровение 22:16
Аз, Исус, изпратих ангела Си, за да ви засвидетелствува това за църквите. Аз съм коренът и потомъкът Давидов, светлата утринна звезда.

Йоан 1:29
На следния ден Иоан вижда Исуса, че иде към него, и казва: Ето Божият Агнец, Който носи греха на света!


2. Какъв е характера Му?

Псалми 103:8
Жалостив и милостив е Господ,
Дълготърпелив и многомилостив.



image

Псалми 100:5
Защото Господ е благ; милостта Му трае до века.
И верността Му из род в род.


Наум 1:7
Господ е благ, крепост е в ден на бедствие,
И познава уповаващите на него.


Псалми 145:8
Благодатен и жалостив е Господ,
Дълготърпелив и многомилостив.


Псалми 119:137
Праведен си Ти Господи;
Прави са и Твоите съдби.



3. Какво е Той за мен?

Псалми 62:6
Само Той е канара моя, и избавление мое,
И прибежище мое; няма да се поклатя.


Псалми 27:1
Господ е светлина моя и избавител мой;
От кого ще се боя?
Господ е сила на живота ми;
От кого ще се уплаша?


Псалми 28:7
Господ е сила моя и щит мой;
На Него е уповало сърцето ми, и Той ми помогна;

Йоан 12:46
Аз дойдох като Светлина на света, за да не остане в тъмнина никой, който вярва в Мене.

Йоан 20:28
Тома в отговор Му рече: Господ мой и Бог мой!

Осия 13:4
Защото освен Мене няма Спасител.

Исая 63:16
Твоето име е наш вечен Изкупител.


image




Тагове:   Бог,   Слуга,   истината,   a,   благ,   агнец,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: morningstar1
Категория: Други
Прочетен: 161743
Постинги: 78
Коментари: 156
Гласове: 602
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930